söndag 21 augusti 2011

Men i morgon ska det packas!!!

... för idag har vi bara skyfflat omkring saker i garaget, känns det som...
Vi hade en visning av huset på förmiddagen.  Jag tycker inte om att vara i huset då, så vi stack iväg och bytte ut ett par springskor åt Danny som hade gått sönder. På vägen hem undrade Danny om jag kände för att sticka ut och cykla - inte det minsta, sa jag - och så stack vi iväg i alla fall... ; /  Vi cyklade den "vanliga" rundan på 43 km - även om den inte är så vanlig längre, då vi inte har bott här på 5 veckor...  Danny hakade på en man med vita cykelbyxor ett tag och jag måste bara säga att om du ska ha vita cykelbyxor så bör du ha kalsonger på under - annars syns hela stjärtspringan!!!  Danny löste av honom och tog täten och så fick jag sitta där bakom springan...  Tack och lov var han nästan klar med sin cykeltur och vek av efter några kilometer.  Jag kände mig i alla fall förvånansvärt stark och tror nog att jag gjorde bästa rundan hittills.  Mina intervaller på motionscykeln på gymmet måste ha hjälpt! :)

Medan vi var ute och cyklade så ringde en annan mäklare som ville visa huset för en klient - sure, det är bara att kliva in!  Väl hemma så kom en tredje mäklare med sin klient för en visning...  Det är helt galet!  Grannarna säger att det har säkert varit minst 150 visningar på de här 5 veckorna - om vi bara kunde hitta en köpare så vore jag glad!  Vi har fått in flera bud, som har varit för låga - men idag fick vi två nya bud igen - ett som kanske kan bli intressant.  Hoppas, hoppas, hoppas...

2 kommentarer:

  1. I know the feeling and butterflyes in the stomack. Keeping my thumbs, and also the fingers crossed to be on the safe side.
    Love faster

    SvaraRadera