måndag 7 februari 2011

Den perfekta, självklara superuppfinningen!

Jag har alltid avundats folk som kommit på den där perfekta uppfinningen som bara är så självklar och man tänker "fasen, att inte jag kom på det där!"  Danny hade en idé för många år sedan om övergångsställen som lyser upp när det är okej att gå över och nu finns det faktiskt blinkande lampor i gatan på många ställen vid övergångsställena.  Danny har sagt några gånger att det där hade ju vi faktiskt kunnat gjort.  Men nu har jag faktiskt kommit på den PERFEKTA uppfinningen som folk verkligen kommer att irritera sig på - alltså inte på uppfinningen, men att de inte tänkte på det först! :)  Den är bara så himla enkel och självklar!

Hahaha - jag ser fram emot när jag kan dela med mig av den - men just nu måste jag hitta ett superföretag som kan backa upp min idé... :D

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar