tisdag 15 februari 2011

Neeeej, jag tror jag har raderat allt...

Har en stor klump i magen...
Var iväg till Apple-affären för att kolla datorn där killen sa att han trodde att det kanske har kommit någon vätska i den...  Nja, det vet jag inte - men det kanske är möjligt eftersom barnen leker med datorerna också... ;p  Han rekommenderade att göra en back up så att inte allt i laptopen blir raderat innan jag lämnar in den på lagning.  Jag åker hem och tar fram vårt externa minne och kopplar in det i Mac:en.  Den var tidigare använd i en PC och börjar därför att konfigureras så att den kan användas av en annan sorts dator.  När jag inser detta skyndar jag mig att dra ut sladden - för om något konfigureras så brukar ju originalet raderas!  Jag tror att jag har raderat ALLA bilder på allt vi gjort sedan vi köpte digitalkamera!!!!!  Där ingår också barnens födslar och allt!!!!!  Jag känner mig så himla ledsen...  Min vän Ehab sa att han ska ta sig en titt på minnet när han kommer hem till helgen, men jag kan inte ens känna mig hoppfull...
Fasen att jag ska försöka att fixa saker som jag inte har någon aning om... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar