måndag 7 februari 2011

Just Do It!!!

Jag har skrivit flera gånger att det är viktigt att lägga upp långsiktiga mål och sedan delmål för att hålla dig motiverad i din träning, men idag när jag sprang min "halv-mara" insåg jag att ibland måste man bara göra det!!!

Läs inte fel nu - jag rekommenderar inte alls att du ska göra som jag och ge dig ut och springa långt utan att träna för det, men det kan vara ett otroligt mentalt lyft att ta sig för något som man aldrig trodde var möjligt.  Min gräns har alltid legat vid 10 km - jag har liksom aldrig tagit mig över den gränsen.  Men bara jag bestämde mig så insåg jag ju att det var möjligt för mig att springa så mycket längre!  Jag känner mig både fysiskt och mentalt så mycket starkare! :)

Om du får chansen att göra något extraordinärt - ta den!  Vem vet när möjligheten uppstår igen? ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar