fredag 4 februari 2011

Det är nakna kroppar runt mina fötter...

Lägg till en massa leksaker och tre barn
så skulle det här kunna vara jag...  : /
Jipppiiiii - jag har fyra timmar för mig själv!!!!  FYRA!!!  S och P är på skolan och Danny tog O till jobbet.  Jag och Porter ska hämta upp honom när han är färdig med skolan klockan 13.00.  Vad ska jag göra med all denna tid?!?

Jo, det ska jag berätta för er - att idag blir det väldigt speciellt, den lyxhustru som jag är...

Jag ska få duscha alldeles själv!!!!!! :D  Jag kan inte komma ihåg när det hände sist...  Det är alltid en massa små nakna kroppar runt mina fötter när jag försöker raka benen...


Sedan ska jag tvätta sängkläder, vika annan tvätt och röja upp innan städerskorna kommer.  Låter kanske lite pedant att städa innan städerskorna kommer, men jag är liksom själva biltvätten, medan de är alla bubblor och roterande borstar och polerande sprutvax! :D

Nej, nu får jag inte sitta här och slarva bort tiden!  Fast en liten snabb-Skype med mamma måste jag nog också hinna med.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar