fredag 11 februari 2011

Träning och kanske fredagsmys...

Första dagen tillbaks på gymmet efter mitt lopp i söndags...  Jag har haft ont i högra knät och insidan av vänster fotknöl, men i morse kände jag mig prima!  Jag lyckades springa 800 m på löparbandet, men sedan var det stopp!  Knät gjorde så himla ont att det inte gick längre.  Jag satte mig på cykeln istället där det gick riktigt bra efter jag blivit varm.  Cyklade drygt en mil och körde sedan mage på boll, armar med dumbbells och en massa squats (knäböj) så att knäontet ska gå bort.

Har sedan varit iväg och handlat med Oliver.  Om Danny kommer hem i tid ikväll så blir det en god köttbit och tortellini m. ädelostsås - om inte så får vi spara godmiddag till i morgon istället och så får jag och barnen steka pannkakor eller nåt - jag tror de föredrar det i alla fall! ;)

I morgonbitti ska jag och Danny iväg och ta sista delen av vår klättringskurs. TRYCK HÄR för att se inlägg från förra klättringen. ;)  Den här gången har vi det ju i alla fall fräscht i huvudet! :)  Mellan del 1 och 2 gick det SJU år och vi hann med 3 barn och lite till!

Nu blir det lite snabbstädning innan Skyler ska hämtas upp.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar