torsdag 3 mars 2011

Dataproblem? Åk till Tech Room!!!

Den vackraste bilden jag har just nu...  Hör ni änglakören???
TECH ROOM i Costa Mesa - You rock!!!  För alla er i Orange County som har problem med er dator eller som jag ett "raderat" externt minne - dessa killar och tjejer kan hjälpa er!!!

Tech Room
1835 Newport Blvd.
Costa Mesa, CA 92627
(949) 706-5852

Har alltså varit och hämtat mitt externa minne som de lyckades hitta 2600 bilder (eller nåt sånt) på!!!  Nu är det bara upp till mig att sitta och sortera dem in i album igen... : /.  Killen visade mig i alla fall något väldigt coolt som jag kan göra på min Mac Book. Om jag t.ex. "taggar" Dannys ansikte på några kort, så börjar datorn snart känna igen honom och plockar fram andra kort med hans ansikte i!!!  Hur coolt är det?  Det kan underlätta rätt mycket i sorteringen av alla dessa kort...

Yay Tech Room! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar