måndag 7 mars 2011

Park City, Utah!!!!!

Jipppiiii!!!
Bild lånad av:
http://www.utah.com/parkcity/photogallery.htm
Nu tar jag en liten paus i bloggandet på några dagar och åker till Park City, Utah!!!  Skyler och Porter har gått och frågat när de ska få åka skidor igen och de har inget lov ifrån skolan förrän i slutet av april.  Så jag och Danny bestämde oss i lördags för att ta med familjen på en liten skidtripp i veckan.  Det var ett litet dilemma för Skyler för hon har varit så stolt över att hon är enda barnet i sin klass som inte har missat en dag av skolan än och såg fram emot att ha "perfect attendance"...  Helt hennes egna tankar, måste jag tillägga!!!  Herregud, hon går ju bara i första klass!  Jag tror att det är bra för henne att inse att skolan inte är allt - kanske låter helt fel, men hon är så himla ansvarsfull och sätter sån press på sig själv att jag undrar hur det ska bli i framtiden om hon inte kan slappna av lite...  Efter att hon fick fundera lite så ser hon verkligen fram emot resan till fjällen.  Det ska bli såååå härligt!!!

Funderade på att ta med datorn, men den känns fortfarande lite opålitlig efter Ollies kissincident...  Jag har aldrig varit intresserad av I-phones förrut, men går och drömmer om den nya som kom ut.  Tänk vad enkelt allt skulle vara med foton, video, bloggandet och t.o.m. Skype direkt från telefonen!!! ;)

Nej, nu är det dags för frukost - Ha det bäst!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar