onsdag 16 mars 2011

Ny kort frisyr!!!

Jag gjorde det!!!
Jag klippte av mig mitt långa hår igår kväll!
Det blev lite kortare än jag hade tänkt mig...  Planen var lite längre fram och kortare bak, men jag förklarade mig tydligen inte tillräckligt - jaja, det växer väl till sig på några veckor... ;)

Reaktionerna här hemma var blandade...  Skyler blev lite shockad att mitt hår var SÅÅÅ kort, Porter tyckte det var AWESOME! :) och Oliver tror jag inte ens märkte något...  Min kära Danny (som jag vet föredrar mig i långt hår) var precis så förutsägbar som jag hade förväntat mig och sa ingenting om håret på hela kvällen... : /

I morse sa han i alla fall att håret såg jättebra ut när jag hade min tröja med stora kragen på...  Haha - VA?!?  Okej, jag får väl ha på mig stora kragar framöver! :D

Hey, Babe - is it me or the turtleneck you want???
Kram!

6 kommentarer:

  1. Jattesnygg, du borde modella mera!

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Önskade jag oxå vore lika modig...;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Åh, jag tycker oxå det var supersnyggt! Du var supersöt i långt oxå. Detta är med "Stilfullt" på något sätt, mer personligt. Supersnyggt helt klart!
    Modigt.

    SvaraRadera
  4. jag tyckte du blev jättefin i håret!

    SvaraRadera