lördag 5 mars 2011

Hur kan vi på bästa sätt fetta till Amerikanarna lite?

Aaaahhhh!!! Ollie sover, Skyler och Porter är på en "play date", köket är fyllt med mat, städerskorna har varit här och jag sitter på soffan och äter en pinnglass!  Haha, jag köper aldrig pinnglass - äter sällan glass över huvud taget, men idag föll jag för frestelsen på affären...  Det känns så himla skönt att jag nästan blir gråtfärdig - jag känner mig så totalt avslappnad!

Vad jag inte föll för på affären var djupfryst pizza NU MED chokladkakor!!!  Allvarligt?  Vad tänker dom?  Hmmm, undrar just hur vi kan göra innehållet ännu onyttigare för folk... AHA, vi lägger i lite kakor också som de kan tugga på när de är alldeles dästa av pizza... fantastiskt!!!

Grattis Di Giorno - ni har lyckats ta den frysta pizzan till ett nytt stadie av onyttighet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar