torsdag 31 mars 2011

Soffa = sova...

Men tänk att det ska vara så himla omöjligt för mig att hålla mig vaken i soffan!

Danny åkte till fjällen på några dagar med två av sina kompisar, så ikväll gjorde jag barnen redo för natten och tänkte att vi kunde mysa på soffan en liten stund.  På onsdagskvällar kl.21 är det Modern Family - det enda program som jag absolut inte vill missa på TV.  När klockan var 20:45 sov pojkarna för länge sedan och jag sa till Skyler att nu måste hon stänga ögonen.  Hon är som sin pappa som kan sitta uppe och titta på TV halva natten...  Jag blundade själv, liksom för att uppmana henne - och sen kommer jag inte ihåg något mer... : /

Så nu har jag sovit halvliggandes i soffan i två timmar med nacken i helt fel vinkel och med soffbordet lite för långt borta för att ge stöd åt benen utan istället gör att man får ont i knäna...  Sedan har jag varit uppe och burit barnen i respektive sängar och nu är jag klarvaken med mina krämpor istället! :s

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar