måndag 28 mars 2011

Det är inte riktigt detta jag tänker mig när man galopperar bort i solnedgången...

Sitter och letar lite på internet efter ett par vinterboots till Skyler inför nästa år då följande bild poppar upp...
Bild lånad från: meetsobsession.com/2011footwear/horse-hoo...-festival/

Hahaha - Hästhovs-boots!?!  Allvarligt - vem kunde möjligen tycka att detta var en bra idé??? :D  De är ju helt FANTASTISKA!  Och inte för att de är snygga på tjejerna på bilden, men looken på killen är ju helt underbar!  Jag undrar hur mycket han ångrar detta modelljobbet?!? Hahahaaaaa!

Och för er som undrar...
JA, bootsen är på riktigt!
NEJ, de är inte riktiga hästhovar... men väl hästhår...
De finns bara i ett begränsat antal - Tack och lov!!!
De ska säljas på Cheltenham Festival och intäkterna ska enligt en websida gå till prostatacancer.
- slutet gott, allting gott... eller kanske inte?!

Det är inte riktigt detta jag tänker mig när man galopperar bort i solnedgången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar