fredag 25 mars 2011

Iögonfallande eller bekväm... det är frågan...

Jag hade jättetrevligt igår på min väninnas födelsedagsfirande.  Och jag kände mig riktigt snygg i min nya klänning.  Men tänk att man aldrig riktigt kan få glida iväg och bara tänka på sig själv...  När jag är på väg ut genom dörren kommer Danny på att vi har slut på hundmat!  Eftersom jag skulle åka vägen förbi djuraffären så fick jag passa på att köpa hundmat på samma gång... i finstassen... ;)  Jag tror jag ska börja klä upp mig lite oftare, för jag måste säga att jag har aldrig fått sån bra service på den där djuraffären förrut. När jag kom upp till dörren så skyndade sig killen i kassan sig fram för att hålla upp dörren åt mig och när jag stod och valde bland hundmaten kom en annan kille upp och undrade om jag hade några frågor angående maten som han kunde hjälpa till att svara.  Nej tack, sa jag och slängde upp en 25 kilos matpåse på axeln och kände mig rätt så tuff när jag snofsade iväg i mina klackeskor... ;)

Fast jag vet inte om uppmärksamheten är värt det, för idag är jag tillbaks i jeans och gympadojjor - och det är helt klart mycket skönare!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar