tisdag 29 mars 2011

Lady Gaga Konsert!!!!! :D

Har haft den mest oförutsägbara kvällen jag hade kunnat tänka mig!!!

Sitter på Svenska skolan när jag helt plötsligt blir erbjuden en biljett till Lady Gagas konsert ikväll tillsammans med Malin och hennes man Troy.  Min första instinkt är att säga nej eftersom det var så himla oplanerat.  Jag hade ju Skyler där på skolan och i morgon bitti ska jag ju vara lärare...  Jennie, som också hade fått en biljett och som helt spontant fixade barnpassning på två röda, fick övertala mig lite.  Och jag tänkte att när kommer jag någonsin att ha chansen att se Lady Gaga i konsert igen?

Jag skyndade mig att skjutsa hem Skyler och så drog vi iväg upp till L.A.

Konserten var helt otrolig!  Vi satt i en svit som Powerbalance (Troys företag) har.  Det var så mäktigt att se hela Staples Center fullt med galna, utklädda människor.  Lady Gaga var fantastisk!  Bättre än jag hade förväntat mig - och då gillar jag henne till att börja med! :)  Vad jag var mest förvånad över var hennes ödmjukhet och total äkta uppskattning av hennes fans.  Det var inte bara det där typiska "I love you L.A.!" utan specifika berättelser och människor som pekades ut för att visa sin uppskattning.

Sångerna, dansen, showen - allt var toppen!  Och till råga på allt så var det Lady Gagas 25-årsdag.  Hon knöt ihop vissa delar av showen till hennes födelsedag vilket gjorde den extra personlig.  På slutet av showen sjöng alla i publiken Happy Birthday till henne, medan ett par dansare kom ut med en stor tårta - det var verkligen en otrolig stämning!  Bilderna är från andra blandade event.  Tyvärr fick man inte ha med sig kamera och jag har ju fortfarande inte någon i-phone än... ;)

Nu MÅSTE jag sova!!!
Tack igen till Malin och Troy för en jättetrevlig kväll!!!
Kram!

1 kommentar:

  1. Oh vilken upplevelse! Spontansaker brukar bli lyckade =)

    SvaraRadera