torsdag 26 maj 2011

Löparrunda och Akupunktur

Tänk att man kan bli så himla trött av ett barnkalas!  Ojojoj, det kändes som om jag varit ute och festat hela natten när jag vaknade i morse.  Bestämde mig i alla fall att sticka iväg och springa en runda och nu när jag har mätt ut på datorn hur långt jag sprang så blev jag förvånad att jag faktiskt tog mig till 9.2 km.  Jag säger det igen... ibland ska man inte tänka så mycket på träningen, utan bara göra det.  Jag körde ingen styrka idag, då jag tränade med grannarna i parken i måndags och fortfarande har lite träningsvärk i armarna. :)

Mitt på dagen kom min väninna till mig och gav mig akupunktur.  Jag har alltid velat testa det då jag faschineras av olika sorters "natural healing".  Hon är alltså akupunktör och håller på att skapa en ansiktsbehandling där hon kombinerar nålar med ansiktsmassage för en uppfräschande effekt och jag får vara hennes försökskanin! :D  Det är bara att hålla tummarna att det funkar... skönt var det i alla fall.

Nej, nu måste jag hoppa i sängs!
Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar