fredag 13 maj 2011

Var är mitt inlägg???

Gick in på bloggen för att skriva och undrar nu var mitt senaste inlägg tog vägen???  Hah - vad knäppt!  Jag förökte t.o.m. länka från min Facebooksida, men det gick inte - det står att inlägget inte finns längre...  Jag undrar om det är för att jag lånade ett kort från en modell / Personlig Tränares hemsida???  Men jag skrev ju i alla fall ner hemsidan...  Kanske var det för att jag utmanade honom - Mr. snyggo muskelkille - you can't take the heat?  Haha, nu börjar jag låta som min mamma som tror att alla spanar på hennes dator!

Jaja, vi får väl se om det kommer tillbaks eller om det är för evigt borta i cyberspace...

Kram!

3 kommentarer:

  1. Mitt inlägg från i torsdags är också borta. Verkar som att Blogger haft något stort problem och allt som skrevs efter i onsdags har försvunnit :( Det är knappast så att man gör en copy paste på det man skriver. Fördelen är att det ställer högre krav på oss läsare att vara extra snabba att läsa dina inlägg på en gång de har blivit publicerade :)
    Ha det bäst!
    Julia

    SvaraRadera
  2. Okej, det förklarar lite...
    Haha, vad tokigt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. OJ - Titta han kom tillbaks!!! ;D

    SvaraRadera