fredag 6 maj 2011

Surfarpappa - stora idolen...

Ojoj, idag var jag lite trött i benen efter gårdagens springtur... och i bäckenet kändes det som om jag hade foglossning!

Det blev bara en lite kortare tur med rollerblades och pojkarna i joggingvagnen idag.  Vi tog oss ner till stranden och lämnade en liten "love note" på Dannys cykel ifall vi skulle missa honom.  Han satt på sin bräda ute i vågorna och jag ville i alla fall motionera lite grann.  Vi åkte några kilometer fram och tillbaka längs boardwalken och sökte oss sedan ner mot vattnet för att hitta Danny.  Barnen var så söta när de såg honom - snacka om att få vara stora idolen!!!



Titta vilken snyggis vi hittade!!! ;)

Ännu en dag med lite strandliv!  Tänker nästan att det är dags för mig att lära mig att surfa... men usch och fy, bara tanken av att få stora vågor översköljande över mig ger mig andnöd... ;p  Att vara under vattnet och dyka är helt okej... det är de där vågorna...

Kram!

1 kommentar:

  1. Wow vilken hunkig film =)
    Som värsta baywatch rullen - klart han är er idol!
    Så roligt. Härligt, ha en skön helg

    SvaraRadera