måndag 30 maj 2011

Lyckospark i rumpan!

Sitter alldeles utslagen i soffan!  Så skönt att den här helgen är över, med två födelsedagskalas och Svenska Skolans avslutning... Jag är trött och ska gå och lägga mig om några minuter, men jag vill bara passa på att skicka en lyckospark i rumpan på er som sätter igång min UTMANING idag, medan jag sover sött! :)  Fick en fråga från Jenny, på F.B. om det är okej att göra styrka och kondition på samma dag, eller om jag hade tänkt att de ska vara separata.  Det är helt okej att köra dem på samma dag - och ibland också lika bra, då man ändå är peppad att träna!
Vi är PÅ GÅNG, vi är LADDADE, vi är TÄNDA!!!

Kram och Lycka till!

2 kommentarer:

  1. idag har jag rockat rockring så jag blev helt svettig! och kört lite styrka. har inhandlat gummiband så jag kan köra fler övningar! har också införskaffat en bok som jag ska anteckna träning och mat i. allt för att peppa mig själv!

    SvaraRadera
  2. Toppen!!!
    ...och det är jättebra idé att anteckna hur du tränar för att motivera dig själv. :)
    Bra jobbat!
    Kram!

    SvaraRadera