onsdag 11 maj 2011

Non-stop dag

Idag har varit en non-stop dag...
Skyler till skolan och jag och pojkarna till Svenska Skolan.  Det var näst sista klassen för terminen och vi hade en teatergrupp från Sverige hos oss som uppträdde.  Mycket populärt hos barnen!  Efter skolan tränade jag granndottern  i en timma i parken.  Vi körde bl.a. löpning med sprint, lounges, idioten, triceps dips och push-ups med hjälp av parkbänk och lite magövningar.  Hämtade Skyler från skolan och passade på att handla mat då det bara var vi två.  Åt lunch och körde sedan en repris i parken med grannmamman och hennes väninna.  Vi var tvungen att dela upp det eftersom dottern har kvällsskola på tisdagarna.  Kvällen har bara flugit iväg med middag, hemläxor och övning av Skylers dikt inför fredag.  Nu är klockan helt plötsligt 23:15 och jag skulle ha sovit för länge sedan...  Jag försöker peppa mig själv att springa i morgon bitti då onsdagar ju är min dag då jag får vara barnlös i ett par timmar...

Måste sova, måste sova, måste sova...
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar