måndag 18 april 2011

Fjädrar är tillbaks...

"Åååå, du ska se vilka fina örhängen Katelyn har... med FJÄDRAR!!!"  Katelyn är våra grannars 16-åriga dotter och är supercool enligt Skyler...  Jag berättade för Katelyn vad Skyler hade sagt och hon sprang in och hämtade ett par andra örhängen som hon gav till min lilla tjej!  Skyler blev helt till sig och försökte att räkna ut en dag när det skulle vara okej för henne att få ha på sig dem på skolan - vi får se om den dagen någonsin kommer...

Ja, fjädrar är tillbaks - men det vet ni säkert redan.  Här är en av växande trenderna nu att sätta i fjädrar i håret.  De är som löshår som spänns fast med metallclips - fast fjädrar...  Finns de i Sverige också? De är riktigt söta.  Min väninna har  bara en liten diskret fjäder som man bara kan ana - jag börjar nästan bli sugen på att göra några...



Kram!

3 kommentarer:

  1. Ja, min frisör frågade om jag ville ha en fjäder i håret när jag var där för 3 veckor sedan. Jag kände njae, kanske inte. Sedan såg jag att det var hot stuff i LA...

    Men det är nog inte min grej ändå :)

    /karin

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!

    Den gamla fjädertiden minns man ju... Go for it!

    SvaraRadera
  3. åh vad hon är lik dig! själv hoppar jag nog över fjädertrenden..

    SvaraRadera