fredag 22 april 2011

Hur Kaliforniamammor klär sig...

Jag har fått frågan tidigare om hur jag ser ut när jag klär mig "amerikanskt", eftersom det har varit såna uppenbarliga reaktioner då folk tyckt att jag sett europeisk ut.  Jag kan fortfarande inte riktigt förklara det eftersom min kädstil varierar från trasiga jeans och nitskärp till mönstrade klänningar.  En sak är säker i alla fall... det typiska Kalifornien-hemmamamma-plaggen är yogabyxor och linne!  Kan också varieras med velour-gymbyxa och hoodie...
www.victoriassecret.com
Velouren har jag släppt för några år sedan, men yogabyxan kan jag tyvärr inte hjälpa - de är bara så sköna...  Och ska jag vara hemma med barnen hela dagen så måste jag ju ha kläder som tillåter en spontan spagat när det krävs... ;D
Jag har precis hittat ett par som har lite personlighet i alla fall.  De hade några med bling-bling och nitar på fickorna, men jag valde dessa med ett par gulliga rosettaktiga saker på rumpan.
Visst är de söta?! :)


Nu är jag snart en riktig Huntington Beach mamma - jag behöver bara några fler tattueringar och ett par större tuttar... ;)

2 kommentarer:

  1. Jattesnygga yoga-brallor! Glad Pask pa er och ha en trevlig resa. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, men vår resa blev framflyttad - så vi kommer i morgon!!! Jag kan gömma ägg! :D
    Kram!

    SvaraRadera