söndag 24 april 2011

Jag kommer alltid finnas där...

Oj vad pannan stramar... och ändå har jag haft på mig 30 i solskyddsfaktor.  Vi har haft ett par härliga dagar här.  Igår kom Danny med mig på min springtur.  Vi hade två joggingvagnar med barnen med oss då vi sprang längs strandpromenaden.  Folk tyckte nog vi var lite knäpp, men bra träning blev det i alla fall - både för benen och armarna...  Danny var motiverad av mina 10 km häromdagen, så han sprang lite längre medan jag och Skyler stannade och stretchade en stund.  Det är alltid kul att höra om jag har motiverat någon - men att motivera min man, som jag tycker är värsta träningsfreaken, känns lite extra bra! :D  Danny sprang såklart 10.3 km med en dubbelbarnvagn - jag lovar att han gjorde det bara för att bräcka mig!  Haha, vi är inte alls tävlingslystna... : /

Efter springturen stannade vi på stranden ett tag så att barnen fick leka.  Jag passade på att ta lite kort på barnen och när jag satt där och tittade på min fina familj så kände jag mig så otroligt TACKSAM!  Oavsett vilka äventyr vi har framför oss så är DETTA vad allt handlar om.  Våra barn...  att ge dem frihet och trygghet... att låta dem utvecklas till självständiga individer som vågar ta risker för att de vet att vi alltid finns där för dem... alltid...



Kram!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt inlägg. Det är verkligen vad det handlar om. Att ge sina barn det där finaste. Helt underbart inlägg du gjort. Men fantastiska bilder som illustrerar just hur nöjda barnen är. :D

    SvaraRadera
  2. Så underbart fint skrivet. Det är PRECIS så det är. Jag som fått barn sent i livet och haft en fantastiskt roligt, innehållsrikt och fartigt liv har aldrig längtat barn och nu när hon finns här så undrar jag gång på gång... hur kunde jag ens tycka att det var mening innan och varför gjorde jag inte detta innan? Nu sörjer jag att det bara blev ett barn för visst skulle hon som Skyler behövt syskon, barn och djur.. klart man ska ha barn och djur.
    Meningen med livet helt klart. Givetvis måste man fylla på med andra utmaningar oxå men ingen är ju så givande och underbar som detta! Underbara bilder på dina fantastiska lintottar. Du är en toppenmamma - det hör man på dina filmer du lägger upp!
    KRAM i ditt stram =)

    SvaraRadera