fredag 15 april 2011

Sol och surfingkillar...

Ännu en underbar dag med lite rollerblading vid beachen och en dubbelbarnvagn framför mig!
Jag har njutit av solen, träningen, atmosfären, barnen, volleybollspelarna och surfarna...
...och då tänker ni säkert på killar som denna...
Bild lånad från: http://westjune.tumblr.com
Men ska sanningen fram så är surfarkillarna på en torsdagsmorgon av lite annan kaliber...  det är de gråhåriga tinningarnas charm som gäller - och ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag nästan bättre om att  se alla dessa 55-plusare som är ute i vågorna och bara är...  Muskelkillen har jag hemma redan... ;)
Den här bilden är tagen i Huntington Beach och är lånad från
http://surfersover50.blogspot.com
När jag kom hem blev det stretching och lite styrka i form av armhävningar och sit-ups.  Mitt gymmedlemsskap kommer att gå ut i början av maj och jag tycker det är onödigt att förnya något när vi inte vet hur länge vi blir kvar här, så det blir till att jobba på styrkeövningar för hemmet - kan bli bra för min framtida karriär... ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar