onsdag 13 april 2011

Locals Night och business-planer...

Jag kommer snart kunna sälja delar av min blogg till Huntington Beachs turistbyrå när jag är färdig med min "staycation" (Vacation fast man stannar hemma)... :D

Ikväll tog vi oss äntligen ner till downtown för Locals Night.  Det är så länge sedan vi var där sist.  Detta är något som jag bara inte har orkat dra med tre barn själv till när Danny har arbetat sent...  Våra vänner Christina och Ronny och barnen kom med och myste med oss.

Ansiktsmålning är ett måste!
Oliver satt så fint och stilla med stängda ögon...

Alla fina barn färdigmålade!
Killen bakom var från lokal-TV och radade senare upp våra barn
för att filma deras fina ansiktsmålningar... :)
Vi passade på att köpa underbart söta lokalproducerade jordgubbar.
Skyler har redan bett att få dem i sin lunchväska i morgon!

Den här mannen gjorde värsta konstverken av äpplen som
han bara gav bort till barnen!  Jag köpte lite kinesiska päron
från honom för att "ge tillbaks"...
Skyler med sitt äpple
Det är klart att Danskarna ska sticka ut näsan och
hamna i trubbel... ;)

Barnen tyckte Captain Jack var cool!

Main Street, Huntington Beach
När vi satt och åt kom världens goaste, STÖRSTA vovve som vi
alla fick gosa på!

En underbart härlig eftermiddag och kväll med kära vänner!  Vad mer kan man önska sig?  Lite business snack fick vi in också...  Ronny bara sprudlar av idéer och de flesta av dem är inte så dumma... ;)  Nu är det ännu mer som snurrar uppe i hjärnan på mig - men det är bara skoj!  
Jag har redan börjat peppa mig själv för att springa längs boardwalken igen i morgon, så nu är det dags att gå till sängs och få lite skönhetssömn...

Kram!






1 kommentar:

  1. Det ser härligt ut! och jag tycker att det låter sååå lyxigt att springa på beachen =)
    har aldrig varit i usa, men det senaste året har mer och mer fått mig att tänka att nästa resa kanske ska gå dit?! kalifornien eller new york? spara spara spara!

    SvaraRadera