söndag 17 april 2011

Lyckligt ovetande...

Inte direkt fördelaktigt för mig att stå och
stirra in i solen, men ni kan ju se vad jag
hade för outfit i alla fall... ;)
Jaha, här står vi som värsta Hollywoodfruar - glada och fräscha och lyckligt ovetande om hur vi skulle må idag...

Haha, näerå så farligt är det faktiskt inte!  Det handlar mest om sömnbrist... barnen bryr sig inte om om jag har varit på galej eller inte.  Det blev faktiskt bara två drinkar för mig igår.  Vi var på en sushirestaurang och åt gott och drack ett par drinkar som gick ner väldigt lätt.  Sedan gick vi vidare till en annan restaurang där de hade ett dansgolv och bra musik som spelade.  Jag såg Absolut Päron på hyllan i baren och bad bartendern att mixa en fräsch drink till mig med det...  Jag vet inte vad han blandade i - men han ska inte ha fria händer att improvisera bakom baren - det var inte alls lyckat... Då tyckte jag det var lika bra att dricka vatten resten av kvällen - och det är jag så klart glad för nu...

Det var jättekul att få ha en tjejkväll och bara sitta och prata strunt.  På den andra restaurangen var det skandinaverna som ägde dansgolvet! :D  Jag har inte dansat så mycket sen den gamla goda tiden på klubbarna i Östersund!  Jag var ju säkert minst 10 år äldre än de flesta där inne - och det var så himla skönt att inte bry sig alls...  Det var DJ:ens födelsedag och hans kompis gick omkring med en videokamera och filmade.  Vi lär ju hamna på nån himla youtube video där de undrar vilka de här gamla tanterna är... men det var det värt - vi hade så skoj! :D

Kram!

3 kommentarer:

  1. Gud va snygga ni är!
    Härligt att få gå ut o roa sig ibland, trots att de kan vara lite tungt så där dagen efter;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Tack, gulliga du!!!
    Ja det var värt min trötta kropp idag... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Mycket snygga! Känner igen det du säger, dock är jag snart 47 och ÄLSKAR fortfarande att ÖSA på dansgolvet.
    Var ute m grannens 22 åriga dotter för någon månad sedan ( typ första gången på 5 år jag var ut o klubbade ) och det var så roligt. Jag är som du, minns dig oxå från Ösd tiden, kan kliva upp på dansgolvet och sedan bara ösa i 5-6-7 timmar utan paus. Det är bara att njuta.
    Grannens dotter messade mig i veckan när de visade "Robyn live Stockholm" på TV med orden: -kollar på Robyn, ni dansar så lika på ett sätt, grymt! Sånt känns ju lite qul i ett gammalt Tanthjärta.
    För dans och musik finns ingen ålder så ös på bara Ikko. Jättequl.

    SvaraRadera