torsdag 2 juni 2011

Akupunktur #2

Idag fick jag min andra akupunktur- och massagebehandling.  Min väninna håller på att skapa en egen ansiktsbehandling och vill se vilka resultat hon kan få under en 5 veckors-period.  Jag och två andra väninnor har erbjudit oss själva att bli stuckna och gnuggade i ansiktet i förhoppning att kunna känna oss lite fräschare! ;)  Behandlingen tar ca 30 minuter och för oss hemmamammor är det en extra bonus att få sitta ner och bli omhändertagna en liten stund!

Jag tyckte mig se omedelbara resultat när behandlingen var avslutad - huden kändes väldigt slät och min vanligtvis fåriga panna avslappnad.  Vad min väninna hoppas på är såklart att dessa resultat ska kunna hålla i sig, beroende på hur många behandlingar hon ger.  Oavsett hur obekvämt det möjligtvis ser ut så är det en skön behandling tycker jag. :)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar