fredag 3 juni 2011

Stressfri och utvilad!

Idag har varit en riktigt stressfri dag.  Det var härligt väder och jag tog pojkarna och Cora till stranden i morse för att leka lite.  Väl där nere så mötte vi Danny och grannen som hade surfat i någon timma.  Det var tydligen bra vågor idag för de båda såg så himla nöjda ut och diskuterade vilka sorters vågor de hade paddlat in i, som värsta småpojkarna... ;)

När vi kom hem gjorde Danny och jag oss en tunnbrödrulle - fast utan tunnbröd, för det som mamma tog med sig har vi ätit upp för länge sen...  Kanske inte den bästa maten att visa under min utmaningsvecka - men min filosofi är att träna mycket så att man kan äta det mesta med måtta!  Förutom tunnbröd så var rullen riktigt traditionell.  Mamma hade tagit med både rostad lök och äkta Amerikansk Dressing, från Sverige!!! Hahaha... ;D

När jag kom hem med Skyler från skolan vaknade Oliver upp från sin sovstund - jag gick in och lade mig med honom så att han kunde somna om och somnade själv helt oplanerat!  Jag som aldrig brukar kunna vila på dagen...  Det var så himla skönt - jag är fortfarande helt lyrisk!  Kanske var det tunnbrödrullen som gjorde att jag blev så trött - men det var det värt! :)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Härligt. Vi har medelhavsvärme här i Skåne också nu - det är underbart verkligen. Haft Mattias Brännholm här på besök och jag berättade lite om dig och din blogg så han bad mig hälsa så gott till dig. Och nu är det gjort! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad kul - hälsa tillbaks! :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera