torsdag 16 juni 2011

Bondelid klänning

På väg till Porters avslutning för förskolan...
För er som var med på Svenska skolans avslutning så ser ni att det blev en favorit i repris! :)


Denna Bondelid klänningen hade Mamma med sig till mig, men som ni ser på de andra bilderna så hade den 3/4 armar och en massa nitar på axlarna...  Jag tycker att det kan vara coolt att blanda blommigt / och sött med det lite hårdare (nitar el. dyl.) men på den här klänningen tyckte jag det blev helt fel!

Mamma sydde om den åt mig och jag tyckte det blev riktigt bra!  Jag känner mig lite Svensk i den! :)

Kram!

3 kommentarer:

  1. Jättefin! håller med dig om att nitarna inte alls passade med blommorna. den blev mkt bättre omsydd! vad hon kan din mamma! =)

    SvaraRadera
  2. Mycket snygg handsöm!
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Haha, handsöm - vad är det? ;)

    SvaraRadera