måndag 27 juni 2011

Utnyttja inte min Man!!!

Sitter här och irriterar mig lite...  Vi har snickare här som fixar upp lite saker runt om i huset.  Nu är klockan 11:36 och de har inte kommit än!  De ringde i fredags och sa att de var tvungen att fixa färdigt några saker i ett annat hus som de jobbar på, men om vi ville kunde de komma förbi i lördags istället...  Eftersom detta var sista dagen då min kusin + familj var här och de ska byta ut en dörrkarm i rummet där de sov så sa Danny till dem att ta ledigt i helgen och komma tillbaks på måndag morgon.  Nu tycker jag att de utnyttjar det faktum att min man är alldeles för juste - och det retar mig!!!  Jag tänkte att jag skulle ringa dem, nu när Danny är ute och surfar, men jag kan inte hitta telefonnumret...  Men det kanske är lika bra det... ; /

2 kommentarer:

  1. Gaaa, sånt där blir man ju galet irriterad på:-( Hoppas att de dök upp sen!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Eller hur?! Nej, 15:15 och fortfarande ingen här och inget telefonsamtal... :(

    SvaraRadera