fredag 17 juni 2011

Halvvägs i träningsutmaningen!

Måste sticka om 15 minuter för att hämta upp min kusin med familj på Los Angeles flygplats.  Vill bara skriva lite snabbt och tacka er som deltar i träningsutmaningen.  Om det inte vore för er hade jag gladeligen bara suttit på soffan hela eftermiddagen...  Med skolavslutningar och annat den här veckan har jag inte tagit mig tid till att träna sedan i måndags och jag hade 3 träningstillfällen kvar att göra.  Jag ville inte skippa en dag till och bli tvungen att träna 3 dagar i rad för att fullfölja veckan, så jag stack till slut iväg på en löparrunda.  Till en början kändes det jättesegt - men bara kroppen värmdes upp så kändes det riktigt bra.  Jag sprang ner till boardwalken och sprang längs stranden.  Jag har inte mätt ut hur långt jag sprang idag, men skulle gissa på att det var någonstans mellan 8 och 9 km.
När jag kom hem körde jag stretching och armhävningar och situps för styrka.  Andra dagen av kondition och styrka avklarad för den här veckan och två kvar att köra...  Inser nu att det betyder att jag har gjort halva utmaningen vid det här laget - jipppiiii - nu kan vi börja räkna ner! :D
BRING IT ON!!!
Nej, nu måste jag åka... Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar