fredag 3 juni 2011

Den som väntar på något gott...

Nu har Lilleman äntligen fått vänta färdigt!  Varje onsdag, när Skyler och Porter har haft gymnastik har Oliver suttit och tittat genom räcket på balkongen där vi sitter och väntar...  Många gånger försöker han att kopiera vad de andra barnen gör där nedanför och då och då brukar en av de anställda låta honom komma med och leka i några minuter där han inte stör så mycket.  Barnen får egentligen inte starta i gruppen själv förrän de har fyllt 3 år - och Ollie fyller inte förrän i slutet av augusti.  Men förra veckan sa de att han kunde få komma och prova på en dag för att se om han klarar av att följa instruktioner och lyssna på ledarna.  Efter alla dessa månader av väntandes, skulle han till slut få testa en egen klass!!!  Vi har pratat med honom om att han måste lyssna på ledarna och göra vad de säger.  Han tog det så himla seriöst att när vi kom förbi och vinkade till honom så tittade han knappt på oss!  Han var så himla gullig!
Här kommer ett par videos:



Och självklart har jag ett par på mina andra barn också... ;)





Vilken STOLT Mamma jag är!!! :)
Kram!

2 kommentarer:

  1. vilka duktiga barn. det finns nog ett större utbud i usa, än i sverige på gymnastik för barn! är det din mamma som sitter bredvid och pratar? tyckte jag kände igen hennes röst... =)

    SvaraRadera
  2. Ja, just den här gymnastikklubben är helt otrolig! De har bl.a. tränat upp 13 olympier! Det är kul att kunna sitta och titta på mina barn samtidigt som några av de bästa i USA tränar precis bredvid. :)

    Haha, ja det är mamma bredvid... Du kan ju förstå om jag är stolt över mina barn - hur mamma håller på!!! :D Enligt henne har nog mina barn lika mycket olympisk potential som tävlingsgymnasterna där... Och nej, jag tänker inte låta min 6-åring träna 10 timmar i veckan som vissa andra små barn...

    SvaraRadera