torsdag 30 juni 2011

Ber om ursäkt...

... att det har blivit lite dåligt med inlägg...  All vår lediga tid (vilket för övrigt är hela dagarna) tillägnar vi just nu till rensning, städning, putsning, slipning, målning och andra små reparationer av vårt hus.  Det är torsdag morgon och ängligen har också våra snickare lyckats tagit sig hit!  (De skulle ha varit här i måndags... )

Igår tog jag mig i alla fall iväg på en springtur.  Det är SISTA VECKAN av träningsutmaningen och jag hade planerat att ta tag i det i början av veckan så att jag kunde vara färdig vid det här laget.  Men allt blir uppenbarligen inte som man planerar - och därför är jag glad att vi håller på med utmaningen, för annars är jag rädd att det inte hade blivit av över huvudtaget...  Jag har sagt det förrut, men det kan hjälpa att skriva in din träning i ditt veckoschema för att hålla dig själv ansvarig för träningen.

Min löpning igår blev 4 km på 20 min.  Sedan hämtade jag upp Skyler och Porter, som också ville springa, och vi sprang 1.8 km på 15 minuter. :)  Mina små hurtbullar!  Väl hemma körde jag också 15 min. hopprep för att pusha mig lite extra!  Nu håller jag på att ladda för träning med grannen.  Idag ska vi jobba på snabbt fotarbete och löpteknik med softballskor - som tydligen är rätt så tunga att springa i.

Hoppas ni alla är med så här i slutet av utmaningen 3 konditionstillfällen á 30 min. och 3 styrkepass den här veckan så är vi färdiga sen!!!  Jiiiihooooo!!!
Kram!

1 kommentar:

  1. det var ingen dålig tid ni sprang på! undra vad mina killar skulle springa på... måste nog utmana dom! =)

    SvaraRadera