lördag 18 juni 2011

Jag blir så bortskämd av mina gäster...

Har spenderat en härlig dag med min kusin Petra och hennes familj.  Vi kom hem hit till huset igår kväll vid midnatt och barnen har hållt igång sedan 6-tiden i morse.  Det är otroligt hur snabbt och lättsamt barnen började leka med varandra!  Skyler brukar lätt bli lite mammig när det är något /någon hon inte är van vid, men det verkar som om de känner av att de är släktingar och då gick allt bra från första början. :)

Jag är så himla trött nu efter ett glas rödvid och en underbar middag som Petra lagat.  Jag älskar gäster som tar över och lagar mat i mitt hus! ;)  Det blev grillat kött med en Couscoussallad och mangosalsa. :) Allt var supergott och salladen vekligen något att rekommendera!  Enkel, nyttig och smakrik!

Israelisk Couscous kokad i kycklingbuljong
Spenat
Kikärtor på burk
Gurka i tärningar
Charlottenlök
Körsbärstomater
Olivolja
Salt och Peppar

Perfekt för en sommarpicknick! :)
Kram!

1 kommentar:

  1. Mums vad gott det ser ut! Den där salladen ska jag göra i kväll! Ha det så jättebra och hälsa Petra så mycket!

    SvaraRadera