torsdag 27 januari 2011

Äggröra-soppa a' la älsklingspojkar

Satt och vilade på soffan när jag hörde skramlande i köket.  Det visade sig att Porter och Oliver höll på att göra äggröra - på golvet bredvid hundmatskålar och allt...  De sa att de höll på att göra lunch till hela familjen - gulliga älskade pojkar!

Och lyckliga jag - efter jag hade städat upp golvet så fick jag njuta av äggröra-soppa med bara några få äggskal och en mygga (!) i.  Precis vad jag önskade efter att ha haft magont och varit illamående halva natten...

Och till det underbar underhållning för att underlätta min migrän...

Ahh, livet är gott!

2 kommentarer:

  1. Ha ha underbart! Kreativa killar och omtänksamma! Äggröra till hela familjen.
    Var maten lika god som musiken så var ju din dag räddad =)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad jag skrattade... bara en mygga i... Pojkarna ar ju for harliga. Ibland far man ta sig ett djupt andetag och saga sitt mantra. Mitt lyder: I should be so lucky as to have two beautiful healthy kids!

    SvaraRadera