onsdag 12 januari 2011

Smygäter choklad...

Mmmm - jag bara njuter av min dag...
När vi kom hem från Svenska Skolan så stod en jättegullig liten bukett med blommor framför dörren och väntade.  Jag frågade Porter om han visste vem det var ifrån.  Han gissade på sina farföräldrar.  Nej sa jag - de är från dig och Skyler och Oliver (och mannen som skickat dem såklart ;)  ) - vad fina de är.  Å ja, säger han - jag köpte blommor till dig för att jag ville att du skulle bli glad... min lille store man...


Skyler fick ta med sig en av sina kompisar från skolan hem för att leka.  Jag tänkte först att det var dumt - jag menar på min FÖDELSEDAG och allt... ;)  Men nu är jag rätt nöjd för min gulliga väninna, Andrea hade köpt underbart goda chokladbitar i en liten ask - och nu sitter jag och smygäter dem medan barnen leker! :D  Det är sån choklad som leker med alla smaksinnen - just nu åt jag mörk choklad fylld med smörkola och med några korn havssalt på toppen - låter kanske konstigt men var överraskande gott!

Nu ska jag gå in och kolla Facebook igen. Mina käkmuskler värker nästan från mitt konstanta leende idag!  Jag vet att det bara är F.B. men jag uppskattar allvarligt ändå varenda en som tagit sig tiden att skicka en liten hälsning till mig idag - jag vet, jag vet... jag är barnsligt nöjd över min födelsedag! :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar