fredag 21 januari 2011

Rock Climbing Date!!!

Jipppiiiii!  Jag och mannen har en date i morgon! :D
Det är så sällan vi gör någonting - bara vi två...  Vi är så patetiska att våran barnvakt t.o.m ringde oss häromdagen och erbjöd sig att jobba!  Jag tackade henne för att hon ringde och pushade på oss - för annars hade vi nog inte tagit oss för...

Vi tycker om att göra saker tillsammans, men när Danny väl är hemma med familjen på helgerna så brukar han vara så nöjd med att vara hemma.  När vi någon gång ringer in barnvakten så brukar hon få komma på dagen så att vi kan sticka iväg och cykla mountainbike eller göra något annat kul.  Jag måste erkänna att jag föredrar såna dater - jag tycker det är mycket roligare att göra någonting fysiskt med Danny (inga såna tankar... ;) ) än att sitta och smutta vin på någon restaurang...

I morgon ska vi iväg och klättra på ett klättergym!!!  Vi har inte gjort det sedan någon gång 2003 och har haft presentkort till det stället sedan dess...  Jag trodde aldrig vi skulle komma iväg och utnyttja de där presentkorten - men nu blir det dax! :D  Få se nu om vi kan komma ihåg den där jäkla knopen som man skulle kunna.  Jag får nog göra lite research på internet ikväll...


Kanske jag kan vara lika läcker som America's Next Top Model vinnaren Saleisha...  Det är ju dock en date...
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar