tisdag 11 januari 2011

Hurrrrrraaaa för mig! :)

Idag är det min födelsedag!!!
Jag älskar födelsedagar - det är nästan löjligt - jag känner mig precis som ett barn även fast jag blir 38 idag!!!
Danny och barnen firade mig redan litegrann i morse med sång och en kopp tea - presenter kommer senare sa de... :D
Jag har på mig min nya topp som Mamma skickade från Sverige - söt va?
Har precis pratat med min älskade Mormor.  Nu får vi se om någon mer hinner ringa innan vi sticker iväg... ;)
Idag ska jag hoppa in som lärare på Svenska Skolan och stannar nog på Danska bageriet på vägen hem för några prinsessbakelser!  Hurra för mig!

Nu måste jag gå och ta tag i bråkandes barn... - fast till och med det känns lättare såhär på min dag!  Ha ha! :D

Kram!

2 kommentarer:

  1. Grattis från mig till dig, min..ja...vad blir det? Tremänning, eller hur:)?

    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hipp hurra på din stora dag! Hoppas att du har /har haft en toppendag!! (Vet ju inte riktigt vad klockan är hos er;-))
    Supersnygg topp!!
    Stor kram k

    SvaraRadera