söndag 9 januari 2011

Hon är så söt när hon sover...


Vaknade i morse med sned-nacke och iskalla fötter...  Skyler och jag har haft övernattning på soffan i natt.  Inte direkt planerat, för då hade jag i alla fall tagit med ett täcke som täcker hela kroppen istället för att försöka krypa ihop under en filt som jag måste dela med Skyler...

Jag vaknade vid 2-tiden och försökte flytta på tjejen - men hon blev stel som en pinne och helt omöjlig att bära och sa "nej, nej - jag vill ha en sleep-over här på soffan med dig".  Så jag gosade ner mig brevid henne igen...  I morse låg hon härligt inlindad i filten med sitt fina ängelsansikte... tänk vad de är fina när de sover...


Det gör mig nästan ingenting att jag måste hålla på att stretcha nacken halva dan... ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar