söndag 2 januari 2011

Ut med granen!

Nej, nu får det vara nog med julen!
Sitter och äter lunch och laddar för att städa bort alla julsaker.  Det ska bli skönt att få till allt som vanligt nu när barnen börjar skolan igen i morgon och vardagen är tillbaka.  Jag undrar just om mina föräldrar kände likadant när jag var liten?  Jag tyckte att julen höll på hur länge som helst och njöt av det... ända från skyltsöndagen och första advent till juldagsplundring på tjugondag knut - Härligt!!! ;) Jag har faktiskt varit redo att röja undan allt i flera dagar, men hållt ut för barnens skull... kanske det var så det var när jag var liten också?  Men nu är det ingen återvändo... Nu är glada julen slut, slut, slut - julegranen kastas ut, ut, ut....  Tack för i år!

Kram!

1 kommentar:

  1. Samma här! Ska oxå ta tag i att kasta ut julen till veckan!
    Kram på dej

    SvaraRadera