onsdag 1 december 2010

Det ska synas att man har ont!

Jaha, där är det!  Blåmärket på min höft som jag fick när jag cyklade mountainbike med Danny i torsdags...  Vaddå, tänker ni - det var väl inte så farligt?  Nej, just det - det är det som är problemet!  Det här lilla knäppa blåmärket gör jätteont!  Speciellt när jag rullar över på det på natten.  Jag önskar att det var stort och svart och att det riktigt syntes hur ont det gör!!! När vi satt i bilen efter cykelturen kollade jag mina knän och armbågar... inga skrapsår - inget blod.  Det såg bara ut som om jag var lite torr och narig!  Om jag ska ha ont så vill jag ju att det ska synas - som en tuff, hård mountainbike-tjej!  Inte som nån blek, narig, ömklig tjej som ser ut som om jag bara glömt att smörja in mig... ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar