torsdag 2 december 2010

Peppa, peppa, peppa

Skrev ju upp mig på en online kurs för mitt P.T. pluggande där jag skulle få en guide per vecka i 20 veckor för att peppa och sätta en timeline för mig själv.  Det stod att det kunde ta upp till 10 dagar innan man får sin första guide.  Jag har väntat och väntat, men inget har kommit.  Skickade sedan ett email till dem i måndags och fick idag till svars att jag är uppskriven på programmet och att mitt första mail var utskickat den 16:e november...  Vilket betyder att jag har missat 3 veckor!!!  Ja ja, killen var juste och skickade till slut alla 20 veckors guider till mig på en gång, så att jag har dem.  Jättebra - men nu kommer det ju inte kännas lika akut att jag måste plugga färdigt varje vecka innan nästa guide kommer...  Nu måste jag fortfarande motivera Mig Själv!!!

Kom igen nu, Erika!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar