lördag 11 december 2010

Känner mig lite snygg... :)

Ibland älskar jag verkligen Amerikanare!
Var och hämtade Skyler med båda pojkarna.  Har inte duschat idag, bara ruffsat till håret och slängt på mig jeans, tröja och ett par boots...
När jag går förbi några mammor som står och pratar säger de "Vi vill bara säga att vi stod just och pratade om hur snygg du är i de där jeansen!" "Jaa, hon sa precis - kolla in de där benen..."
Vad säger man?  Tack, vad gulligt - jag uppskattar det verkligen!

Sånt händer så sällan i Sverige...

Ha ha, jag har knappt tagit kort på mig själv i spegeln sen jag var fjorton - men jag känner mig mer som fjorton än som en 37-årig trebarnsmamma just nu! :)  Tänk vad en liten komplimang kan göra!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Åhh va härligt med en sån kommentar. Nej vi svenskar är sååå dåliga på att ge varandra komplimanger...:-( Men du har ju jättesnygga ben!!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Så sant så sant:)
    Skitsnygg är du:)

    Susanne

    SvaraRadera