lördag 18 december 2010

Jullov!

Aaahhh, nu är det jullov för barnen!
Har varit med på Porters och Skylers julfester i skolan idag och nu har vi massor med candy-canes och nya dekorationer att hänga i julgranen - den börjar bli riktigt full med saker nu!  Kommer ihåg när jag var tonåring och tyckte det var lite töntigt att plocka upp alla mina gamla pyssel som jag hade gjort i skolan och som mamma hade sparat.  En av mina vänners familj hade olika färger på julgransdekorationerna varje år och det var alltid så stylat och fint - jag önskade då att vi hade en sån gran...  Nu begriper jag precis varför våran gran såg ut som den gjorde, för om jag bara var hälften så glad som mina barn är att få se sina pynt på granen så förstår jag min mamma...

Porter pyntar
Skylers klass gör kransar av bagels, grön mjukost och godis...
Kanske inte så aptitligt, men gullig ide'
Skyler ger fröken en hejdå-kram.  Hon ska ha sin 3:e bebis till veckan
och kommer tillbaks i april... 

 Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar