fredag 10 december 2010

God sak med Mersmak! :)

Pierre, en av lärarna på Svenska Skolan hade med sig några paket nöt-creme i måndags på skolan.  Jag tog en och har väntat på en perfekt stund när jag kan äta den...  Jag tänker bara sitta för mig själv och njuta och inte dela med någon!  ...men där ligger den fortfarande på köksbänken och hånskrattar åt mig, för en sådan stund har jag inte lyckats fått än på hela veckan...  Kanske jag får låsa in mig på toaletten eller nåt...

Nu måste jag iväg och hjälpa till att göra pepparkakshus i Porters klass...

Kram!

2 kommentarer:

  1. Åh den stunden kommer att bli sååååååååbra

    SvaraRadera
  2. Jag hade helt enkelt tryckt i mig Notcremen pa kvallen nar jag kom hem fran skolan... Du ska vara stolt att du har san sjalvkontroll och kan vanta tills du har en lugn stund :)

    SvaraRadera