onsdag 15 december 2010

Vem sitter där uppe och skrattar åt mig???

Efter en rätt frustrerad dag med timmar på dator och telefon med försäkringsbolag, tog jag barnen till gymnastik ikväll - tror ni inte att jag var tvungen att stanna vid VARJE rödljus!!!  Jag satt bara och andades lugnt och nästan småskrattade till slut...

Det var skönt att komma iväg och tänka på något annat - och barnen hade ju skoj som vanligt.  Vi kom hem, åt middag och gjorde barnen ordning för sängen.  Jag tänkte att kvällen skulle bli avslappnande och jag skulle släppa alla tankar på tandläkare och försäkringar...  Jag ber Skyler hämta sin bok som hon lånat från skolan idag... Vad kommer hon med?  Jo - Dora går till tandläkaren!!!!  Hahaha - allvarligt???  Vad är det jag håller på att testas för???  Vem sitter där uppe och skrattar åt mig???

Ja ja, man får ju bara le...
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar