måndag 13 december 2010

Med snyggkräm i håret är han redo för Miss Tiffany...

Åh nej!  Jag tror Porter är förälskad i sin förskolelärarinna!!!  I morse var det väldigt noga att han skulle ha en skjorta på sig - jag brukar aldrig lyckas få på honom något med knappar!!!  Men den skulle vara utanpå en annan tröja - och inte knäppt - och lite uppvikt -och.... Okej, okej - jag gjorde mitt bästa...  Sedan skulle han ha hårkräm - som han kallar Handsome-cream (dvs. snyggkräm :D )  När han var nöjd sa han att Miss Tiffany nog kommer tycka att han är jättefin.  Ja, säkert suckar jag och ger honom en puss på kinden - min stora kille!  Det är med ett tungt hjärta jag lämnar av honom hos Miss Tiffany idag...  "Mamma går nu... du Porter - nu går mamma... Porter?..."  Suck!

Kram!

1 kommentar:

  1. Se där, en liten förälskelse. En av raden av många säkert. Inte för att förstöra ditt humör ännu mera men tyvärr så växer dom ju upp:)

    SvaraRadera