måndag 6 december 2010

Titta där kommer familjen där alla ser likadana ut...

Ha ha, stod precis framför spegeln med Skyler och jämförde hur vi såg ut...

Jag tycker att barnen ser precis ut som Danny.  De har hans ögon, hans näsa... ja i stort sett allt - men när folk ser mig med barnen, och i synnerhet Skyler så säger de att vi är så lika.

Så där står vi framför spegeln och jag frågar Skyler om hon tycker att vi är lika varandra och hon säger - "Ja, kanske lite... fast jag har vitare hår än du... och brunare skinn... och så har jag inte fått mina stora tänder... och så har jag inte hårda stickiga hår på benen..."  ;)
Likisar - tydligen...

För ett tag sen kom jag, Danny och pojkarna till skolan för att hämta upp Skyler och där stod två mammor som kommer från Japan.  Jag vill ju inte dra alla över en kam, men jag tycker de ser precis likadana ut.  De skulle kunna vara systrar.  När vi kommer upp så vinkar de glatt och skrattar och säger "Titta här kommer familjen där alla ser precis likadana ut!".  Ska de säga tänkte jag, men det sa jag ju såklart inte... :)

Kram!

2 kommentarer:

  1. *asg* Ja visst ser dde likdana ut! Min är oxå ganska lika;-) Sticksiga ben, hi hi;-)1
    Tuuuusen tack för dina fina ord på min blogg! De betyder sååå mycket just nu!!
    Ha en härlig dag!
    Stor kram K

    SvaraRadera
  2. Men barnen är ju söta, det kan man däremot diskutera ang Danny;)//Micke

    SvaraRadera