måndag 27 december 2010

Juldagsmiddag och leksaksattack!!!

Upp till kamp - idag ska jag återta mitt vardagsrum!!!!!

Visst har det varit jättemysigt och kul för barnen att öppna och leka med alla sina leksaker här i vardagsrummet, men nu håller jag på att bli galen!!!  Och nu när det är soligt och varmt skulle jag lika gärna kunna ta ner alla juldekorationer på en gång...  Men jag låter de vara några dagar till för barnens skull...

Hade för övrigt en jättetrevlig juldagsmiddag hemma hos våra vänner.  Det blev en kombination av Kanadensisk /Brittisk julkalkon (a' la Heather) och arabiska fyllda vindruvsblad (a' la Ehab).  Heather växte upp i Kanada och hennes familj håller hårt vid många Brittiska traditioner, såsom smällkaramellerna som alla får vid bordet och som är fyllda med en liten gåva och en papperskrona.  Jag vann utmaningen om att ha på sig kronan längst!!!  (Så klart... ;) )

Barnbordet
Vårat fina bord med jättetrevligt sällskap
Jag och värdparet

Yasmeen ville ha min krona vid slutet av kvällen - men jag sa
Inte förrän jag har bildbevis på att jag vann utmaningen... ;)
Vet inte riktigt hur jag bevisar det, men i alla fall... :D
Nej, nu har jag inte tid att sitta här...  Dags att attackera vardagsrummet!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar