torsdag 9 december 2010

Skylers nya Guess-skor

Hmmm, köpte ett par nya skor till Skyler när vi var och shoppade igår - av märket Guess.  Vi pratade aldrig om vilket märke det var utan bara att de var så silvriga och fina och vilka kläder de skulle passa perfekt till!   Kortet bredvid tog jag i morse så att mormor skulle få se vad vi köpte på hennes favoritaffär, Marshalls. :)

Så nu när jag hämtat upp Skyler från skolan så pratade hon om Guess- hit och Guess- dit och vem som hade Guess skor också osv...  Jag är helt brydd att barnen är så medvetna redan!  Så här jämför de ju aldrig när hon har på sig sina Target-skor...

Jag pratade med en släkting för ett par veckor sedan som berättade om hur hans barnbarn som är 7 år hade blivit retad på gymnastiken för att han inte hade rätt märke på kalsongerna!  (De bor i Stockholm).  Och då sa jag just att jag tror inte Skyler vet skillnaden mellan något märke och att det verkar inte som om det diskuteras här - men tydligen så hade jag fel...  Och nu känner jag mig nästan skyldig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar