onsdag 15 december 2010

XXXL-shopping...

Har börjat shoppa för våran familj som vi stödjer i jul - och det var inte det lättaste...  Pappan har stl. XXXL och st. 48 i skor - så det fanns inte så mycket att välja av...  Jag hittade några tröjor och ett par skor som var okej, sen får vi väl ge honom presentkort så han kan välja själv.  Pojken var betydligt lättare - han är ju 6 år - nu har jag köpt allt sånt som en tråkig mamma tycker att han bör ha.  Dvs. kläder, kalsonger och sockar.  Jag får nog ta med mig barnen nästa gång och köpa lite roliga leksaker också! :)

Nu ska jag snart hämta Skyler på skolan och sedan blir det en födelsedagsfest för en tjej i hennes klass - det är på en restaurang som heter Chuck e Cheese's och som har fullt med interaktiva spel för barnen.  Vi försökte undvika det stället in i det längsta, men Skyler var på två partyn där förra året när hon gick i Kindergarten.  Porter och Oliver har aldrig varit där - så jag kan bara tänka mig hur de kommer att springa omkring om nån timma...

Kram!

1 kommentar:

  1. Oh, jag alskar Chuck E Cheese! Eller kanske inte alltid ljudnivan darinne men def. spelen. Dar kan ju aven sma barn springa omkring och leka sjalva eftersom ingen kan ta dina barn och aka darifran.

    SvaraRadera